Kızlar günaydınn, 14 aylık bi oğlum var doğduğundan bu yana hiç emzik almadı çeşit çeşit denedik ama istemedi sadece anne sütü aldı hep mamayı takviyesi gerektiği zaman onuda istemedi emerek uykuya geçiyor sallama yada popaya pış pış kabul etmiyor son 1 haftadır sütüm seyrekleşti özellikle geceleri öyle olunca mıdır bilmiyorum gece özellikle beni emzik niyetine kullanıyor artık gögsüm yara oldu ve tek gögüs emiyor. Gece emmesini azaltmak hatta kesmek istiyorum bunun için küçük mü? Ve nasıl azaltabilirim aşırı düşkün 😞