Selmakkz 3 ay 20 günlük kızım kolik dönemleri atlatıyoruz çok zor günler geçirdim geçiriyorum hala dışarı eş dost aktabaya gidemiyoruz🤷🏻♀️ Gider gitmez ağlamaya başlıyo hem de nasıl ağlama eve geri dönüyoruz sakinleşmişti ama 2 gündür yine başladı. Güzel yanları ise artık herkese gülüyor konuşunca oda agulamaya başlıyor kahkahalar atıyor bazen benle bağrışıp çekişiyor😇 uzanıp kendi kendine tutmuyor ama ben çıngırak falan uzattığımda tutmaya başladı su topu veriyorum inceleyerek oynuyor, biberonunu kendi tutmaya başladı😊 2 dişi sanki beyazlamış gibi ama kaynanam daha üstündeki çizgi düzeleşecek diyor sürekli elleri ağzında herşeyi ağzına sokmak istiyo hatta yumruk yapıp ağzına sokuyo elini😅salyaları fena önlük takıyoruz.. yüzüstü durmayı sevmiyor ama hemen başını kaldırıp sürünmeye başlıyor kendi kendine henüz dönemiyor ama ya n yatırınca hemen kendini düzleştiriyo, 0-12 yaş zeka kartlarıyla oynuyoruz siyah beyaz olanlarla sesler çıkartıyorum bayağı ilgisini çekiyor. Gece uykumuz maşallah iyi ama gündüz 1-2 saat uyursak kâr. Şimdilik hatırladıklarım bu kadar 😍🙏