İlk ateş ve kulaklarını tutmasıyla başladı doktora götürdüm hafif soğuk algınlığı dedi 5.5 aylık ateşi 37.5 38.5 arada 36.5 düştü dün birden kötü oldu gözlerden iltihaplı akıntı öksürük hapşurma ara ara burun akıntısı gözler şiş tekrar doktora götürdüm soğuk algınlığı enfeksiyon dendi ilaç yazıldi benzer durumu yaşayan varmı iyileşmesi için başka neler yaptınız 😞