Bebeğim 3,5 aylık regl oldum.
Ssermin 40 ım çıktı tekrar regl oldum
Ssermin 6.ayda oldum
Ssermin 40 başı regl oldum.
Ssermin 35 gun sonra 🫣😅
Ssermin 4 ay sonra
Ssermin 3 aylıkken oldum
İkisinde de 5 ay sonra
Ssermin 5. Ayda oldum
40 çıkınben regl oldum. 40 kanamasındiye geçiyormus sanırım