Bebeğim 7 ay 2 günlük anne sütü +mama+ek gıda alıyor ama anne sütüne daha çok alıyor bağımlısı.size sorum şu bir iş buldum çalışmayi düşünüyorum ancak benim canım kızım dün onu bırakıp dışarı çıkınca ne annemin elinden mama yemiş ne uyumuş sürekli ağlamış daha önce hiç böyle ağladığını bilmiyorum siz olsanız çalışır mısınız bebeğiniz durmadigu halde