_anne29 Asyameva29 bizimki de 2 aylık. Eskisi gibi uyumuyor. Gündüz zar zor uyuyor. Yerine koyunca uyanıyor..
esguna Asyameva29 benimki de bir kaç gecedir sürekli uyanıyor atak haftası diye kendimi teselli ediyorum 😀 inşallah öyledir huy bellemez