Merhaba güzel anneler🌹
Ev sahibimiz evi sattigini ve çıkmamız gerektiğini söyledi konya ds resmen ev fiyatlari uçmuş durumda birsuru yeni yapilmis ev olmasina ragmen asla kiralik ev yok cok zor durumdayiz Allah’tan korkan bi ev sahibi gercekten kalmamis maksimum verebilicegimiz kira 3000 daha fazlasını vericek butcemiz yok Konya’da yasayan annenler çevrenizde kiralik ev varsa numarasını atabilirmisiniz