BenMathilda Miran1306 merhaba mama açılmış mi? Eger açılmamış ise görsel ve fiyat bilgisi ekleyebilir misiniz? Resim yükleme yapmak için forum anasayfasinda sol sekmede bulunan 3 çizgiyi tıklayarak Resim Yükle bölümüne ulaşabilirsiniz.
momybaby BenMathilda ben gecen ekledim sifir acilmamis mama. postu sildiniz ama mama satisi yasak diye. hatta ben ücretsiz verecektim ustelik
BenMathilda momybaby Açıklamada da belirtmiş Olmalıyız ki, ücretsiz ürün gönderimi iyi niyetinizin suistimal edilmemesi adına yasak. Bu postta satış yapıldığı için silinmedi. 🌺
545403 baltopagasii merhaba, Aptamil 0-6 ay arası bnde de açılmamış paket var sadece kutu içinde birini acmıştım diğeri ambalaj içinde. burdan satış yapabılıyor muyuz acaba bilgım yok o yüzden sormak istedim🌸
baltopagasii 545403 evet satış oluyor tabiki ama bana 2numara lazım . İsterseniz yeni bir post açın 2.el satış var satabilirsiniz 🌺
baltopagasii Miran1306 ben marketten ,800 gramı 150 ye alıyorum. 100 TL’ye vermezmksiniz ? Kargo ücreti de var çünkü