Benim bebistede biraz uyumsuzluk çıkmıştı bı ay çift bezi sıkı sıkıya bağladım geçti ben bol birakiyomusum bı kaç güne kontrole gitmiştim bı baktım doktor sımsıkı bağlamış bende dedim hocam bu ne nasıl nefes alsın alır dedi asıl sen böyle yaparsan çocuğun iyilesmez