Gunesbestee Kızlar vanilya şurubu kullanan var mı varsa ne kadar koyuyorsunuz alerji yaptı mı? 3,5 aylık bebeğim
Aryakus28 Gunesbestee kızım bi süre alerjik mama içti yalnız migrostan filan almayın onların içinde alkol var nette güzel şuruplar var var ben 120 cc 1 şeker kaşığı koyuyordum
Gunesbestee Meme reddi den dolayı sütüm çok azaldı kızlar mama yemiyor bebeğim dün gece açlıktan ağladı öyle
Gunesbestee Melesss inanın aylardır uğraşıyorum bende istemiyorum emzirme danışmanlığı duşta arabada her yerde emzirme denedim olmuyor artık iyice sütüm szalmaya başladı
Gunesbestee Semaelisa27 yanıtladığı lniz için teşekkür ederim inanın 20 günlükten beri uğraşıyorum. Başta aşırı süt vardı bebek emmeyi bırakınca bıçak gibi kesildi