Melmel88 merhaba🙏🏻 bizim bebek de gayet gazlı, öncesinde aventin yeni doğan serisini kullanıyordum biberon olarak ama gaz sorununu büyük ölçüde dr.browns kolik biberonlarıyla çözdük, tabi ki yüzde yüz çözülmüyor ama yüzde 70 çocuğu rahatlattı diyebilirim, araştırırsanız gaz için en çok önerilen biberon olduğunu görürsünüz zaten, şifa olsun miniğe🙏🏻🌸