tontisbebegim benimkiler bildim bileli erken uyanır erken uyur. 2 yaş dönemi büyük kızım öğle uykusuna inat ettiği için bazen uyutmuyordum o zaman sabahları 9-10 gibi kalkıyordu. Ama erken uyanıp öğle uykusuna yatması benim için daha iyi oluyor, ikisi de uyuyorlar 2 saat ben de ev işi yapıyorum, kahve içiyorum, yemek yapıyorum 🤣