Kubramirac_23 6 aylık bebeğim her yendiğinde yediği kadar hepsini fışkırarak kusuyor sizin bebeklerinizde böyle kusma varmı nasıl geçer yardımcı olur musunuz ?
cekoslavakporseleni Kubramirac_23 doktora götürün, her öğünde tüm yediğini kusması normal değil. Enfeksiyon falan olabilir.
Eylulllllll Kubramirac_23 hic kusmaz desem yeridir , çok dolu mideye oyun oynasın kusar o da fışkıracak şekilde degil . Hekiminiz görse iyi olur 🌸
Kubramirac_23 cekoslavakporseleni doktorumuz reflü olduğunu söyledi ama reflüde bu kdar kusulurum bilemiyorum
cekoslavakporseleni Kubramirac_23 evet reflüde bebek her beslenme sonrası kusabilir ama bu şekilde tüm yediğini değil, fışkırarak diyorsunuz bir de. Mutlaka bi kan idrar ve kaka testi yaptırın belli olmaz banyo suyundan falan enfeksiyon kapabilir.