_mmom kızlarımın biri 3.5 yaşında, diğeri 2 yaşına girecek. Sabah kalkıyorum, büyüğe tv açıyorum, sabah 6.30da kalkıyor çünkü. Sonra kardeşi de kalkınca kahvaltı hazırlıyorum, onlara veriyorum. Kahve yapıyorum eşimle içiyoruz, o işe gidince çocuklarla oyun oynuyorum , oyun hamuru veya sulu boya normal boya ya da legolarla. Bazen de onlar oynuyor ben balkonda oturuyorum sonra evi toplamaya başlıyorum, yatakları düzeltiyorum, mutfağı topluyorum evi süpürüyorum. O ara balkonda aktivite masamız var ona su dolduruyoruz onunla oynuyorlar ya da şişme havuzu dolduruyoruz. 12 gibi öğlen uykusuna geçiyoruz. 2-2.30 gibi uyanıyorlar. Öğle yemeği hazırlıyorum. Sonra evde bisiklete biniyoruz, yakalamaca oynuyoruz. Ya da odalarında oynuyoruz. Biraz tv bakıyolar, o ara akşam yemeğini hazırlıyorum. 6 gibi onları parka götürüyorum. Oradan gelince de 8de yatışa geçiyolar. 8.30 kapanış, sonra eşimle vakit geçirme vakti 🤣