Merhabalar, Bebeğim 4 aylık. Yaklaşık 1 haftadır gece uykusunda çılgın gibi sağa sola dönüyor ve bu şekilde uyandırıyor kendini. Sinir oluyor kendi de bu duruma ama yine de yapıyor. Bu aya kadar hep geceleri yatarken emmeye devam ettik ama şimdi dönmekten yatarak da ememiyor mecburen kucağıma alıyorum. 4. Ay atağından mıdır bilmiyorum. Böyle bir şey yaşayan çözüm bulan var mı aranızda ? Şaşırdım ne yapacağımı tutsam bile dönüyor sürekli , dönmeyi keşfettiği için mi yapıyor yoksa sıcaktan falan mı ?