Busram14 Bebeğim 2 aylık olcak ve doğduğunda az dı şimdi arttı sürekli sol bacağını itip çekiyor memede ainirleniyor uykuda sıçramalar inlemeler var epilepsi diye korkuttular yaşayan var mı
GokceOrmanci Benim oğlumda sağ sol farketmiyo sinirlenince itip cekio kim dedi epilepsi diye ya herşeyde epilepsi diyolar yeni moda oldu buda. Allah korusun ya sen kendini ona odaklama sinirlenince bebekler yaparlar öyle şeyler.
Busram14 GokceOrmanci kolik benimki aynı zamanda . Sol bacak kriz olmadığıdna sürekli iyip çekiyor anlamadım gitti