Çok uslu bir bebekti 42 günlük şuan 40 güne kadar herşey çok güzeldi uyuyordu, şimdi gündüzleri o kadar kısa uykular uyuyor ki çok yoruluyorum, yatağa koyar koymaz uyanıyor evet gazı var ama gazı hep vardı, uyuyunca rahattı şimdi noldu da bu çocuk böyle oldu anlamadım, bu gecede asla uyumadı 03.30da uyandı saat 6 ve ne yaparsam yapayım uyumuyor Allahtan ağlamıyor sadece uyanık. Aranızda bu durumu yaşayan var mı?