Gizem51 Kızlar bebeğim 2 gün önce sünnet oldu doktor bize herhangi Bi krem fln vermedi ben önermiyorum dedi ama ben aldım Bi tane kullanıyorum pipisi beze yapışıyor o kadar bol bağlamama rağmen karton bardak koydum sorun olmasın diye ama rahatsız etti sanırım ki huzursuzluk çıkarttı geri almak zorunda kaldım Bi önerisi olan var mı zor durumdayız her bez açışımda kıyamet kopuyor bol zeytinyağıyla bezi değiştirmeyi deniyorum başına gelen var mı sizler nasıl çözüm buldunuz lütfen yardımcı olun bana 😢
Kuzeytto Gizem51 normal kullandığı bezin 1 numara büyüğünü kullanıp karton bardak koymuştum ama ben krem de kullanmıştım.
Alparslanbebik Gizem51 bir ay önce sünnet ettirdim karton bardak değilde köpük bardak koymuştum ucunu kesipte karton bardak rahatsız ediyor demişti doktoru köpük bardak önerdi hiçte rahatsız etmedi
Mayisannesi34 Gizem51 furacin krem var onu alın bezine sürün bir de antiseptik bir solüsyon vardı doktor vermişti yapışırsa kullanın diye eczaneye sorarsanız öyle bir şey kullanabilirsiniz 😊
Ozgemre Bizde 10 gün önce sünnet olduk ben pipinin denk geldiği yere bolca krem sürdüm hiç karton bardak kullanmadık hiç yapışma olmadı bir de bir beden büyük bez kullandım geçmiş olsun 💙
annebenanneoldum En basitini söyleyeyim biz çok memnun kaldık, buzdolabı poşeti var ya onu kare kare kes bir poşeti 16 böl mesela kremi ona sür pipiye sar, hem bez kremi emmemis oluyor daha güzel iyilestiriyor hemde pipi beze yapismiyor
Sermincev Gizem51 eczaneden fito krem alın onu sürün günde 2-3 kere. Hiç kuru kalmasın ve beze pipinin değdiği tarafa da vazelin sürün her bez değişiminde :) Bir de hergün ılık su ama sıcak değil kesinlikle, ılık suya 10-15 dk oturtursanız daha çabuk iyileşecek☺️