Merhaba güzel anneler 2 aydır hep bir hastalık rabbim beterinden korusun 🤲 5 gündür oğlum ateşlendi bizde dişten sandık hep acille gittik bogazı kızarmış dediler sonra kendi doktoruna götürdük 😓 kan ve idrar istediler oğlumda enfeksiyon çıktı değerde yüksek bebeğim zaten şu 2 ay içerisinde hep huzursuzdu ağlıyordu hep 😞 başına gelen ve mı. Normalde hastanede kalıcaktık ama oğlumun damar yolunu bulamadılar iğne verdi pazartesi inşallah güzel sonuçlar çıkar 😞😞 çok kızıyorum kendime çok