Oğlum 29aylik olmak üzere ve her gece hala aynı sorunun yaşıyoruz burda bile uyku sorunu postu açmaktan yoruldum ana o her gece aynı durumu yaşamaktan yaşatmaktan yorulmadi öğlen uyumak istemez uyumazsa biraz erken yatırırm yine gece kalkar öğlen az uyur yine kalkar çok uyur yine kalkar kafayı yemek üzereyim imdat diye bağırmak istiyorum artık ben uykuya dalarm o uyanır durur sabah da gözümü açamam sonra vicdan azabı çekiyorum ama gerçekten takatim kalmıyor ne yapılır ne çözüm olur kafayı yiycem