Miniminii ilk iki haftada bebelerin bağırsakları düz oluyormuş bu nedenle gaz sancısı yaşamazlarmış. Yani ilk iki haftalık süreçte bebeğiniz ağlıyorsa yüksek ihtimalle açlıktan diyorlar. Aç olup olmadığını anlamak için de günde en az 5 çişli bezi var mı ona bakmak gerekiyor. 5 ve üzeri bez ıslatıyorsa doyuyor demekmiş. Tüm bunları dikkate aldığınızda hala durmuyorsa sizi istiyordur🧡 adapte olamamıştır, sizde güvende hissediyordur kendini o nedenle inmiyordur. 🌸