Burcu43 Bebeğim 25 günlük emerken boğazına kaçıyor ve birden nefesini alamıyor sonra tekrar nefes almaya başlıyor tabi ben bu arada çok korkuyorum süt mü fazla geliyor ki yada benmi yanlış tutuyorum emzirirken ama arada oluyor her emdiğunde değil
Gulceninannesi25 Burcu43 sit fazla geliyor sizlik değil benim bebegimde de her emmesinde olurdu ben 15 gunlukken bir panikle ambulans bile aramıştım
la_leomer Burcu43 canım oğlum 1 aylık 5 günlük oda aynısı yapıyor boğazinda kalıyor öksürüyor sonra çok acaleyle çekiyorlar benimki sanki elinden alıyorlar 😅😅 Allah yardımcımız olsun kaç defa öyle yaşadım hep olayda tektim elim ayağım titriyordu tahaki nefes alana kadar halende aynı huyuna devam ediyor
Sherlock1180 Burcu43 sut fazla geliyor bu yüzden sağma makinasiyla ondan sağım yapmamızi önermişti doktor bize. Hatta kolik olmayan bebeğimiz sirf bu Yüzden sürekli gaz sancisi çekiyordu hazmademedigi için gazi vardi sürekli sağma.yapınca herşey normale dönmüştü
Gulceninannesi25 Burcu43 evet geçiyor arada oluyor yine ama büyüdükçe kendisi çıkarıyor boğazından hemen
talula Sütünüz tayziklidir ondan oluyordur sık sık oluyorsa önden azıcık sağın öyle emzirin yanda öne doğru eğilerek değil de geriye doğru yaslanarak emzirin.
Burcu43 la_leomer benimki de aynısı 😄emerken aceleci hâlâ daha devam ediyor öylemi zor işimiz o zaman tedirgin lik hep
NeseA Öyle olunca canım bebeğinin alnını yukarı aşağı doğru ovala korkma benim 2 aylık tazyikli geldiği zaman bizde de oluyor sonra geçiyor. Rabbim yar ve yardımcın olsun inşallah🤲🏻 sana bunu yazarken bebeğimi emziriyordum aynısı oldu😂😂😘
mavigokyuzu120666 Burcu43 geriye yaslanarak emzir çocuk memenin üstüne olsun ve dik olsum karnı karnına değsin yani yan olmasın başı da dediğim gibi üstte olsun ağzına gelen sütü kendi yutar böyle boğazına kaçma ihtimali minimuma iner ben çyle çözüm buldum
Sherlock1180 079aslankuzusu bebek iki aylık olana kadar bu şekilde devam.etti. komple süt bitene kadar sağım.yapıyorduk tekrar uretilen sütü bebek içiyordum maşallah çöktü benim sütüm bol su icerdim evladim.için yeşillik yerdim tahin helva bende çok süt yapmıştı.