Acile gittiyseniz umursamazlar siz en iyisi doktora gözükün ama korkmayın endişe etmeyin herşeyin çözümü var artık benim arkadaşımın kızı da aşırı huysuzdu çocuğun bi kere normal durduğunu görmedim ama şuan maşallahı var aşırı güleryüzlü siz canınızı sıkmayın doktorunuz yol gösterir