Babyboy2020 3 yaş ve aynı durumdayım , ama 1 haftadir çok az da olsa yiyor , 1. Buçuk yaşına kadar herşeyi yiyen bir bebekti sonra çocuğuma birşey oldu 3 yaşına kadar sadece sütle geldi ama artık pes ettim ve sütü bıraktık yavaş yavaş yemeye döndük sabret kuzum inşallah kuzum da yer yemek Allah yar ve yardımcın olsun