Hasmeftun Hipp kullanıyorum mama elimden düştü bütün mama ıslandı 🤦🏻 eşim nöbetçi eczaneye gitti hipp kalmamış sma al dedim sma kullananlar kilo.yapıyor mu ve doyurucu mu memnun musunuz🤗
incimng Hasmeftun ben Bi dönem mama kullandım, smaç optipro ile başladık ama çok gaz yapıyordu. Beslenme sonrası agizdan bile bayagi çıkıyordu gaz. Sma Comfort daha az yapıyormuş sonra onu almıştık, azaldı gazi
OzgeIseri Sma ile başladık hiç değiltirmedik çok memnunum. Kilo alımında da hiç bir sorun yaşamadık çok şükür.