Kızlar 9 aylık çocuğum var ek gida+ anne şutu gidiyoruz. Son yemeğini akşam 6-7 gibi felan yiyor sonra 9.30 - 10 gibi emerek uyuyor . Sorum şu açıkiyor mu acaba çocuğum yoksa süt onu doyuruyor mu ? O arada biseyler daha mi yedirmem lazim ? Öğünleri hangi saatlerde yediriyorsunuz ve kaç öğün yapıyorsunuz ?