Y6_ Merhaba annelerim, Bn happymom mezunuyum bebeğim henüz 6 günlük nezaman doğum sonrası rutin aşı takvimi ve varsa başka sağlık kontrollerine başlanmalı? Tecrübesizim ilk kez anne oldum.
Bebegimm1 Y6_ duzenli gittiginiz cocuk doktoru olsun onlar size neler yapilicak soyluyor. İlk hafta topuk kani veriliyor saglik ocaginda Snra isitme testi oluyor ona giriceksiniz 15 gunlukken gelisimine bakiliyor bunlar hastanede oluyor bu arada. 1 aylikken aşı olucak dogumda yapilan asinin devami snra rutin muaynesi olucak.kilo boy ve bebegin vucuduna her yerine bakicak muayne edicek. 2 aylikken hem asi hem kalca usg ye giricek. Göz muaynesi de var(o hangi aydi hatirlamadim 1. 2. ay falandi sanirim)
Y6_ [silindi] çok teşekkür ediyorum doğumdan sonra bir doktor görmüştü sarılık var şuan biraz onun dışında bilgilendirmedi
Y6_ [silindi] evet Labavatuar a gittik aynı gün sarılık testi de yaptırdım 10.5 çıktı değeri hergün güneşe çıkarıyorum yarında sağlık ocağına gitmeyi düşünüyorum varsa çocuk dr.
Y6_ Bebegimm1 çok teşekkür ederim merak ediyordum kaçırdığım birşey var mı die henüz bir dr belirlemedik arkadaşlarımın tavsiyelerine 1 kaç dr buldum onlara bakacağım artık