Merhaba guzel anneler.. kizim 2 gun sonra 10 aylik oluyor. Gelisimler hk biraz sohbet edelim❤️ Normalde cok istahli bir cocuktur ama bu siralar istahsiz. Anne sutu ve ek gida ile besleniyorz. İstahsizlik basladi. Su baya iciyor. Bu siralar tay tay basladik. 7.ayinda emeklemeye baslamisti zaten,, su siralar kisa surei atakta duruyor ve siraliyor benim de yuregim hopluyor dusecek diye.. bay bay alkis ver opucuk atma gel gel bunlari soyledigimiz de yap dedigimiz de yapiyor. Anne mama baba meme enene ver kelimelerini soyliyor. Kizdiginda isaret parmagi ile iiiii yapiyor. Alo dedigimizde elimde ne varsa kulagina goturuyor. Gunes gozlugunu takmaya calisiyor. Taragi var sacini tara dedigimizde suruyor kafasina😂 birde yeni olara ce yap deyinxe elleri ole gozlerini
Kapatip yapmayi ogrendi bunlari yapiyor. Genel olarak bu sira zayifladi sanki ama inanin yerinde durmuyor hic altini bile zor bezliuorum.. uyku duzeni ise gunduz uykulari 2 kere 1 saatlik uyuyor kisaldi bayagi gece deliksiz uyiyor. Memeye sabah 5 de kalkiyo sonra tekrar uyuyor o kadar. İki disimiz cikti alttan ondan sonra rahatladi cocugum.. cok sukur Genel olarak biz de durum bu sekilde sizler de nasil sizce iyi mi gidiyoruz daha fazla nasil katki saglayabiliriz cocuklarimiza❤️