refiye Merhaba yamuna ,formangel ve owli korselerini arastirdim. Bel agrima da iyi gelmesi lazim. Tabi zayiflamakta lazim😊 Ama kararsiz kaldim. Yamuna da biraz pahaliymiş.Kullananlar varsa bilgi verebilir mi?
Jaso Kesinlikle yamuna bel ağrım vardı doğumdan sonra düzenli kullanınca geçti üzerine birde zayıfladım
Thesra Yamune askili kullandim cok memnunum suan kullanmiyorum duruyor bir kosede 1 haftada 6-7 cm inceltmisti belimi
Funda Thesra kalıbı nasıl acaba yani tam bedeni mi almak gerekir darmıdır alıcam bende ama bedende karar veremiyorum.
Thesra Funda Canım beden için belini ölçerek alıyorsun sakınha giydiğin bedene göre alma mezurayla belini ölçüp ona göre al
HaticeYlmazAydn Minikpirincim taytını da satıyorum onu hiç giymedim o da xl letgodan aratabilirsiniz İzmir
Minikpirincim HaticeYlmazAydn HaticeYlmazAydn letgodan sizi nasil bulabilirim. Ilaninizin linkini buraya eklermisiniz
Thesra Sumbul1 Sezeryan oldum canim ama ben 3 ay sonra takmistim korseyi hemen takilirmi bilmiyorum 🤔🤔
Thesra Sumbul1 Doktorun ne zaman takicagini soylemistir aslinda canim soylemediyse beklersen rahat olur senin icin