Selam arkadaşlar,
Bizim bugün 4.günümüzdü. Daha iyiye gideceğine sanki daha bi Zorlaşıyor. Henüz bikere çişi tuvalete yaptı. Diğerleri yere. Mesela bugün sadece 2 kere yaptı. Kaka 3 gündür yok!.
İnanılmaz bi şekilde kaka çiş tutuyor🤦♀️üzülüyorum ama ya. Stres yaptı çocuk dmekki.. Sizce alışır mı? Yoksa başlangıclar böyle mi? En fazla 2 hafta deneyeceğim. Baktım tık yok haazır değil demekki diyip beze devamke.. Umarım alışır ya. Gece hala takıyorum ama ona farkettirmeden
Bide şimdi hasta oluyor kusmaya başladı. Hastalık döneminde ne yapmalıyım aynı devam mı edeyim.? He ishal durumu olursa mecbur bezlenecek.
Bizimle aynı durumu yaşayanlar bi dönüş sağlayabilir mi bana en acilinden… 😵 Bu arada 27 aylık
Herkese iyi geceler güzel anneler ❤️