Masal001 Kızlar ne zaman oldunuz 4 aylık olduk ama olmadım emziriyorm normal mi sanki olcakmışım gibi ağrı oluyor geçiyor anlamadım sinirlerim bozuldu
Masal001 atesvesu ay insan sinir oluyor olmayınca da bide hep korku yoksa regli olacaktım da hamile mi kaldım vs bissuruseyy 😁😁😁
atesvesu Masal001 korunma oldugu ıcın gebelik korkusu yokta cok geriliyorum aşırı derecede sinirleniyorum falan
Masal001 atesvesu çok erken ya 2 ci için sende 6 aylıksın bilmiyorum ben düşünmüyorum 😁😁 nasipse önüne geçemeyiz
Minnik1 Masal001 23. Ayımda regl olmustum doktorum emzirdiğim icin normal oldugunu söyledi dogum seklinizle bir alakası yok🌸
hulya1406 Masal001 bende kızım 19 aylıkken oldum şükür.Yoksa doktora görünmem gerekecekti.21 aylık olmak üzereyiz.
Bertugnunannesi Masal001 üçüncü ayda oldum gecen ayda geldi düzene giriyor yavas yavas bir yıla kadar normal diyorlar