Kızım 11 ay 20 günlük. geceleri 3-4 saat güzel uyuyor ancak bir süredir saat başı meme için kalkmaya başladı.
Benimde işime geliyor hep meme veriyorum ancak acaba acıktığı için mi kalkıyor diye düşünmeye başladım. Ve yorulmaya başladım tabii 😞 Siz neler yapıyorsunuz ? Gece meme yerine ek gıda olarak verdiğiniz şeyler var mı ?
(Bu arada infatrini kullanıyor raporlu.Ancak onu gece vermek istemiyorum doktor tok karna dediği için.)