Oğlum doğduğundan beri ne biberon ne emzik almadı. Biberona zaten ihtiyaç duymamıştım ama artık su içmesi gerekiyor bazen evde meyve sıkıyorum onu alması gerekiyor veya bir yere gidiyorum babası bakarken mama yemesi gerekiyor ama biberondan nasıl emeceğini ya bilmiyor bu çocuk ya da işine gelmiyor anlamadım .. Öylece dişlerini kaşıyor ısırıyor oynuyor atıyor 🤦🏻♀️ Nasıl biberondan içmeye alıştırabilirim ?