Bebis1_ Anneler bebeğim iki gün sonra 2 aylık olacak boyu iyi zayıf sanırım sütüm yaramıyor bunun için mamaya başlamayı düşünüyorum siz hangi mamayı kullanıp memnun kaldınız (bütçemizi aşmadan 😔)
Gizzz34 Bebis1_ mrb Aptamil kullandım ben hep en başından beri hala kullanıyorum..Çocuk dr sadece daha iyi gelişim gösteren önerdiğiniz marka var mı diyede sordum kilosu gelişimi gayet iyi bazen standardı bozmamak en doğrusudur dedi.
miracmoms Humana kullanıyorum ben eczanede 350gr fiyatı 140di en son ama ben Trendyoldan 800gr 140 civarı alıyorum mamaya başlayacaksınız güvenilir satıcıdan internetten almanızı tavsiye ederim🌸