Gamze40gamze internete çok güvenmeyin derim bu kusmalardan kızımda çok çekti. Her emmeden sonra kusardi burnundan da geldiği olurdu çok Dr gezdim gaz diyen, reflü diyen, alerji diyen oldu hatta fazlasını çıkaran diyende.. 4. ayından sonra azalarak sona erdi. Gazının çıktığından emin olun gaz mahvetti yavrumu ama ebe yerine çocuk doktoruna gidin kusma önleyici toz vermişti bana kullanmıştım kızıma iyi gelmişti. Çok geçmiş olsun