Bu cok kotu cok zor bilirim uykudan geberiyorsun ama uyuyamıyorsun sinir olması bi yandan cabası ağız acık uyudun kaldın diyelim zorla artık uyumadnda uykusuzluktan bayıldınn kaldın ağızn kuruyor kısa süre sonra kalk hayde bunun için ne güzel dalmıştım derkn susuyorsun su iciyorsun bu sefer tam yattın dalcan çiiiiiş hadibakal🙈😐şu gün açılır bekle bu gün açlır belki yani 3.4 gün sabrattm herlde normaldir die hastlanıom sandm sonra gecenin bi yarısı ağladm sinirimdem kaldırdm benimkini gitti nobetci ecz buldu otrivine sprey aldı geldi o bana cok iyi gelmişti ama sık kullnmmak gerekiyormuş kesinlikle..uzattım çenem düştü kıyamam hemencik geçsin inşAllah ama bnde gidicem bi dr a sıklaştı gecsede tekrarlarsa sizde görünün mutlaka çok geçmiş olsun o sabrttğm sürede ev halknı rhtsz etmmk icin evde olan vicks i dayamıştm burnuma birnin demesiyle yine de aklnzda olsun en son çare 🤷🏼♀️ 🌼