Tweetyy Rebirth canim ilk 3 ay ateslenme durumunda acile gitmeniz gerek. Doktora gidin hemen riske atmayın kac derece atesi?
Ma-ma Rebirth hastaneye göturun dusmuyorsa covid olabilir benim bebegım bir aylıkken dusmuyordu covid çıktı 5 gun yogun bakımda yattı
MySunny Rebirth bacım 2 aylık bebeğin ateşi evde düşürülmeye çalışılmaz,hastaneye götürülür.lütfen acile gidin
MySunny Bu aylarda bebekler hiç bir şekilde evde atteş düşürülmeye ya da başka bir rahatsızlık giderilmeye çalışılmamalıdır. Zaman kaybetmeden acile götürün
MySunny Muniii buraya yazmam, doktoruma sorardım gene de.Yenidoğanlar da kural değişmez , daima doktora götürülür.Gene de siz bilirsiniz.
Bebegimm1 Rebirth yeni dogan donemi oldugu icin atesi ciktiysa altinda yatan sebep vardir atesi evde kontrol edilmez hastaneye goturmeniz gerekli