Sibtug valla çocuğa göre değişiyor sanırım. Ben ne hevesle kanguru aldım, kullanamadım. Oğlum hiç istemedi. O kadar çok aglıyor ve huzursuzlanıyordu ki ona koyunca. Bebek arabası bana daha pratik. Ona binip gezmeyi daha çok seviyordu. Ama arkadaşım da kangurudan çok memnun kalmıştı. Herşeye kullandı. Hoş ben kilodan da zorlanacaktım zaten, oğlan kortizon nedeniyle şişmişti taşıyacak kuvvetim yoktu