Merhaba tecrübeli anneler. 3 aylık bi oğlum var ve 7 kiloya yaklaştı kilosu maşallah😂 3. Katta oturuyorum ve asansör yok malesef bu zamana kadar pusetle indirip çıkarıyorduk. Fakat artık bel kalmadı bende eşim olmadan bir yere çıkamaz oldum. Kanguru konforlu mu sizce be kadar kullanılıyor? Yardımcı olursanız çok sevinirim paramın boşa gitmesini istemiyorum çünkü