Oglumunannesiyim__ malesef benim oğlum da öyle sevgisini göstermez ama babannesine gider sarılır. Onlar köyde kalıyolar kışın bizde kalıyolar yazın da biz ayda 1 yada eşimin izni oldukça gidiyoruz babanne her istediğini yapıyor kızmıyor etmiyo o yüzden onu seviyo. İçine kapanık bi çocuk oldu çok üzülüyorum simdi bide kardesi oldu benle alakayı kesti bende ilgilenemiyorım bebekti ev işi yemek vs. Nolacak halimiz bilmiyorum