Merhabalar. Diyarbakırda 3-4 ay önce faaliyete giren özel batı hastanesinde Zozan hocanın yanında sezeryan oldum. Kendisi zaten cok tecrübeli, işini en iyi şekilde yapan biri. Çocuk doktorumuz da Baran oğuz'du. Güler yüzlü çok ilgili bi doktordu. Tavsiye edebilirim🤗