Mamastuna Merhaba, istisnasız her dolunay zamanı uykularımız kötüleşir, sanki çok iyiymiş gibi. Uyutmaya çalıştıkça direnir, uykuya dalarsa da çok kısa sürede uyanır. 20 Ağustos da uyku eğitimine başlıyoruz, inş faydasını görürüz
felis Mamastuna +1 ile size katılıyorum. Biz de 17 Ağustos’ta uyku eğitimine başlayacağız, inşallah hepimiz faydasını görürüz. 🤲🏻🌸
Nimetdogann Mamastuna Şu dolunay bi benim kocamı etkilemiyor herhalde zira iki bebem de uyumuyor her dolunayda kocam sağolsun aralıksız horultuya devam 😂
Domino Mamastuna dünden beri bebeğim uyumuyor o yüzden mi acaba. Ve dünden beri akşam ağlama krizlerine giriyor morarana kadar ağlıyor. 2 aylık. 🥴
Mora Mamastuna ben kendimde uyuyamam dolunayda ama oğlum bin beter asla uyuyamıyor dönüyor duruyor burçla alakalı sanırsam
Seatib Mamastuna ay bende gece beslenmesini kesmeye karar verdim bu gece başladım kötü zamanda mı başladım 🤦♀️🤦♀️