Niloy yatış şeklinden ötürü olabiliyor. Geçen doktor vidyonda 1 yaşına kadar kendiliğinden düzeliyor demişti. Beşiğine sırt üstü yattığında kafasını sağa veya sola çevirerek yatırabilirsiniz. Hoş ben hiç çevirmeden yatırdım birşey olmadı, şekli de güzel maşallah.tek yapabileceğiniz bu yani