Ozgeyusuf ben gri cam istemiştim en başından beri ocakta cam olsun istedim ilk evimde eşimin patronu hediye almıştı görsel istediğim renkti ama gelen siyahtı Çetintaş tı memnun değildim bu evime geçerken esty aldım her anlamda memnunum özellikle fırınımdan çok güzel pişiriyor ve çabuk pişiriyor