Ben de kullandım ama cok oldu bır seneyı gectı bulanık degılse sıkıntı yoktur bence, içerigındekı bıtkılerdır buyuk ıhtımal. Ben yarımdan az sıseyı kaybettım evın ıcınde daha dogrusu kızım bı yerlere tepmıs buldugumda rengı koyulasmıs yapısı da katıydı atmak zorunda kaldım