Arkadaşlar bebeğim hem anne sutu hem mama takviyesiyle besleniyor. Kullandigi ilaclar da var.Doktorların hiç biri su verme ilaç içmesi bisey değiştirmez mamada da anne sütünde de onun icin yeteri kadar su var dedi. Bende vermiyorum. Ama insanlar ısrarla yok doktorlar öyle diyor ama dinleme yok bilmem kim 6 aylıkken vücudu susuz kaldığı için öldü falan deyip duruyorlar. İyice canımı sıkmaya başladılar. Herkes basimda doktor kesildi. Sizin doktorunuz ne dedi ve ne yapıyorsunuz ?