Ben yıllar dır babamdan destek görmüyorum 25 yaşındayım ben 6 yasindayken babam ve annem ayrıldı bosansılar ve ozamandan bu zamana babam kardeşim ve bana destek nafaka tazminat hic birsey vermedi biz hak talep ederiz diye üzerine hic bir sey almıyor araba tarla vs. gibi bugün ise uzerinde tapulu iki tarla olduğunu öğrendim ve hak istemek için yarın dava açmak istiyorum hakkımı alabilir miyim babam dan