Birkizbiroglan bence tv ile alakasi yok. Yaslarina gore normal diye düşünüyorum.benimki de ayni 33 aylik parkta biri salincaga bindi bugun, hemen aglamaya basladi halbuki saatlerdir bostu ve binmek istememisti. Oyuncaklarini asla paylasmaz cook kiskanc. 3 yas sendromu mudur nedir herseye agliyor🥴 ve ben uzun zamandir telefon ile yemek yediriyordum baska turlu olmuyordu, yalniz oyun kurmaz oynamazdi, parklarda yanimdan ayrilmazdi, 2 3 haftadir tv telefon acmiyorum oyle bi oynuyor oyunlar kuruyor ki rahatca isleromi yapiyorum. Yani tv izletmeyin boyle devam edin yoksa daha farkli sorunlar cikabilir ekran gercekten cok etkiliyormus cocugu