TugceRain Merhabalar, benim bebeğim henüz 7.5 aylık ama benzer bir durumu geçen ay yaşamıştık. Gelen öneriler mümkün olduğunca farklı evlere girin çıkın şeklinde oldu (ama kesinlikle kalabalık ortam değil). Biz de bir gün kayınvalideme, bir gün annemlere, bir gün yengemlere, ablamlara, arkadaşlarıma….derken zamanla alıştı. Tabi şıp diye olmadı. Bazen girdiğimiz evden 5 dk apar topar çıktığımız da oldu. Ama böyle böyle alıştı. Naçizane önerimdir, umarım faydalı olur. 🌼