Banada doktorum uyandırmana gerek yok artık şekeri karaciğeri depolar zaten korkma uyusun dedi 2,5 aylığız ben yinede 4 saate uyanıp emziriyorum kendisi uyuyor. Küçükkende uyanması için burnunu hafif sıkardım ayak tabanına vurabilirsin altını değiştirirdim emzirme öncesi uykusu açılsın diyr öyle emerdi